♥ Prom night

 *
Malvina           Malin
Micke              Tobias  

 
  *
Tony                 Robin
                         Kitte (?)

*
Jessica & Teresa

---

Har precis varit nere i stan och tittat på alla vackra människor som skulle på bal på Grand.
Hann precis på sekunden när Malvina gick förbi, och var till och med tvungen
att springa efter henne. Haha...

Jag kunde ha gått på bal i år.
Jag kunde ha tagit studenten i år.
Men jag är inte bitter. Faktiskt.
På något sätt känns det skönt, eftersom att nästan alla jag känner har ingen aning om vad de ska göra efter gymnasiet. Så jag har ett helt år kvar att planera och förbereda.
Fast jag är ju samtidigt lite avundsjuk.

Och hade jag gått i trean nu, så hade jag antagligen inte träffat F.
Och då hade mitt liv varit tomt och tråkigt just nu.
Puss på dig, godis.

----

*
Jag vet att min digikam är skitkass, och att bilderna har dålig kvalité,
fast detta är det bästa jag kan komma med


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback