♥ Pure morning

Nu sitter jag i skolan.
Har multimedia och pinas igenom minuterna.
Det är så tråkigt!
Jag vet inte ens vad vi gör,
eftersom att jag aldrig gör det vi ska göra på
dessa lektionerna utan sitter och gör annat jag tycker är viktigare.
Som att skriva blogg till exempel.

Multimedia i tre timmar och sedan historia i tre timmar.
Ge mig influensa någon?

Historian har jag inte varit på på ungefär fyra-fem veckor.
Dels för att jag har haft APU och dels för att jag tyckte
att jag skulle sola förra veckan istället för historialektionen.

Imorgon är det arbetsintervju på Adecco
i Göteborg.
Ska åka in vid elva och intervjun börjar klockan halv två.
Så håll tummarna för mig, pals!

LOLLO:

håller stortån, lilltån, lillringret, tummarna, fuckyou-fingret samt hela handen ^^


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback