♥ So little time

Jaha, jag tar väl helgen i stora drag nu
eftersom att jag inte har skrivit på ett par dagar.

Fredag:
Tonic med Malvina.
Inte världens bästa kväll,
det var nämligen jättedött.
Träffade iallafall Robin, Risto och Micke
som hjälpte oss att fördriva tiden.

Lördag:
När jag och Malvina vaknade gick vi till affären
och köpte baktillbehör och sedan bakade vi muffins.
Jättegoda blev dom! :)
Så vi satt i solen i hennes trädgård och myste med muffins
och äppeljuice.
På kvällen åkte jag, F, Malvina och Robin ut till Micke
för att titta på Eurovision.
Där var det väl ungefär tio pers redan,
så vi fick trängas i soffan.
Men Micke hade en strudsmatta,
och den var rolig att hoppa på i rökpauserna xD

Serbien vann, och det förstår jag inte riktigt.
Hon var ful och låten var dålig.
The Ark var ju mycket bättre! ;)

Idag ska jag bara ta det lungt.
Och spela sims.
Haha.

LOLLO:

wow, cool ny banner - var det den du menade på msn innan? för då var det den "gamla".
Den här var helnajs ^^
Puss

Alex:

Lollo: Hm, har bytt nu igen :P haha. :*

2007-05-13 @ 17:08:55
http://anxious.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback