♥ Soon macaroon

Började skolan klockan tjugo i tre idag. *skönt*
Men var och klippte mig vid ett.
Hon som klippte var jättebra och jag blev väldigt nöjd.
Förutom en sak - hon klippte bort mina slingor.
Haha! De allra ljusaste slingorna lägger sig ju längst upp,
och i och med att jag klippte upp håret, så försvann det lite.
Men jag ska slinga om det om nån vecka...

Fick betyg i Psykologi A idag.
VG. Det var väntat. Och nöjd blev jag med.

Har varit och handlat med pappa och mamma.
Först med pappa.
Köpte grejer till min fest; ballonger, serpentiner, plast-vinglas,
iskubsformer, fruktsoda, frysta hallon, stjärnfrukt, konfetti-bomber och festljus.
Kanon!
Åkte med mamma till bolaget (eftersom att pappa vägrar)
och köpte tolv cider och tre liter smultronvin.

Så nu är allt klart för festen.
Woho.

Marina:

Jeej, och det ska bli riktigt roligt också :D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback