♥ Stolen list

10 favoriter
Färg:
Röd, grön och svart. Favoriter jag haft sen jag var liten.
Mat: Grekisk. Restaurang Oliven <3
Låt: Hm. Don't Matter - Akon
Film: Hotel Rwanda
Bok: Hemligheter i gryningen - Virginia Andrews
Sport: Löpning... till bussen?
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag eller lördag
Glassmak: Älskar päron-mjukglass!
Tid på dygnet: Ungefär klockan elva en helgmorgon, då jag vaknar i min älsklings armar.


9 för tillfället
Humör:
Glad, fast har lite huvudvärk.
Tanke: VIlken film ska jag se ikväll.
Kläder: Blå jeans, vitt linne.
Bakgrund: Marilyn Monroe.
Nagellack: Nada.
Bästa sak: Mina solglasögon som jag lyckats limma ihop efter att jag trampade på dem förra veckan...
Irritationsobjekt: Ingenting. Är på topp idag! ;)


8 första (absolut första)
Bästa vän:
Per
Husdjur: Katterna Tudor och Evita (båda döda)
Kyss: Eddie
Piercing: Öronen isf.
Förälskelse: Antagligen Eddie
CD skiva: Kanske Spice Girls, eller någon Absolute Music.
Bil: Har ingen bil >_<
Ord: Lampa och pappa (hade för övrigt svårt att skilja dem åt.)


7 senaste
Telefonsamtal:
F <3
Mat: Kycklinggryta med potatisklyftor.
Dryck: Apelsinjuice
Biltur: Till McDonalds med storasyster och Felix
Tv-program: Close to Home
Spelad låt: Addis Black Widdow - What goes around comes around
Köpta klädesplagg: Lee jeans


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Inte bästa vän, men en vän.
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Ja
Badat naken: Ja, det bästa som finns
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja


5 nej tack
Kläder:
Magtröjor och byxor med way to hög midja
Mat: Blodpudding
Musik: Det finns ingen musik jag inte gillar. Är mest förtjust i låtarna, sedan spelar det inte så stor roll vad själva musikstilen är. Men måste jag säga något, så säger jag dansband.
Dryck: Coca Cola eller öl.
Personlighetsdrag: Falskhet


4 saker
Du gjorde igår kväll:
Hyrde film, var i Bosniska Föreningen, tittade på film, städade
Du kan höra just nu: Fågelkvitter, TVn, knattrandet från tangentbordet och något annat fuffens F håller på med.
Du inte kan leva utan: Hm. Datorn, mobiltelefonen, min säng, kläder (ja, jag är materialist)
Du gör när du har tråkigt: Organiserar mappar på min dator, spelar Sims, skriver blogg, tittar på TV.

3 personer
Du kan berätta allt för:
Malvina, F, mamma
Du tycker om: Se ovan.
Du inte gillar: Skulle jag aldrig skriva här. Det håller jag för mig själv.


2 val
Kaffe eller te:
Te.
Vår eller höst: Våren slår allt.


1 önskan: Att jag och alla jag tycker om är lyckliga. Och att jag vinner ungefär tio miljarder. Kan inte bestämma mig riktigt. Bestäm du.

Som de flesta listorna jag har i bloggen har jag tagit av
Malin.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback