♥ Thank you, Malin! ;)

Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Grön
Längd: 168.5
Studerar: Media/ljud
Favoritklädesplagg: Bikbok-jeans, grå tröja med hög krage, grått linne med nyckelpigor
Har alltid med mig i väskan: Mobil, plånbok, hårborste, kalender
Dricker jag läsk dricker jag: Fanta, of course
Tatueringar, piercings: No. Hål i öronen. Tatuering på gång, förhoppningsvis
På datorns skrivbord har jag en bild av: marilyn Monroe
Imorgon kommer jag: Åka till Kristianstad
I sommar kommer jag klä mig i: Korta jeanskjolar och färgglada linnen
Jag är född: 1988
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Summer Roberts i OC
Min all time favourit parfym är: Naomi Campbell
Nu ska jag: Kolla på TV
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Paris & Britney har alltid roliga saker för sig.
Senaste blogg jag upptäckt:
Crazypill


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback