♥ Today

Klädsel: Svarta jeans + aprikosfärgad topp
Smink: Mascara och rouge
Frisyr: Rufs
Låt: I wanna dance with somebody (who loves me) - Whitney Houston
Vill ha: Pengar
Saknad: Jag saknar inget i mitt liv.
Roligaste: Kanske inte roligast, men blev klar med min uppsats idag :)
Tråkigaste: Att jag köpte busskort + cigg idag för mina sista pengar
Köp: Se ovan
Godis: Tog en non-stop av lillebror innan
Frukost: Oboy
Lunch: Pasta med korvgryta
Kvällsmat: Har inte hunnit med det än
Träning: Gick från skolan till stan ^^
Läsning: Min uppsats har jag läst igenom minst tjugo gånger...
Nyttigaste: Hm. Jag dricker vatten - hela tiden.
Dagens goda gärning: Vad hemsk jag känner mig. Kommer inte på att jag gjort någon god gärning idag. Usch.

Dagens ros: Till mamma för att hon är den bästa

Tagen av
Malin


Pediakingston:

It is the coolest site,keep so!

Ibrahimanneli:

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2008-08-27 @ 13:25:08
http://ibrahimanneli.blogspot.com

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback