♥ Too little to late

Kom försent till jobbet idag.
Men det var faktiskt inte mitt fel.

När jag skulle blåsa mitt hår,
så fick jag något i ögat.
Och självklart så började ögat
att rinna, eftersom att detta något
hamnade innanför min lins,
och gjorde verkligen skit ont.

Och i och med att ögat började
rinna, så började mascaran rinna.
Så det var bara att börja om
från ruta ett med sminket.

Som tur är var jag bara tio minuter sen.
Pust.

Ninis:

Du kan ju inte komma försent till jobbet fattar la ru?! :D
Jag har as tråkigt här utan dig, ingen som vill hänga med ut & röka.. :(

Ninis:

Ja, jag får göra det (: Men jag orkar inte att han ska röka på mig :D haha..

2007-05-25 @ 09:29:45
http://qute.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback