♥ Valborg

Snart är långhelgen slut.
Skitockså.
Jag hoppas att den här dagen går jättelångsamt för jag vill verkligen inte tillbaka till skolan.
Nästa vecka ska vår akademiska uppsats vara inlämnad.
Och jag har inte börjat än.
Åh.

---

Igår var det Kortegen.
Egentligen så är det inte ens roligt.
Men bara för att det är en tradition så går man dit ändå.

Kvällen började med att jag och Malvina åkte ut till några människor i Målsryd.
Vi spelade kubb och hade allmänt trevligt.
Mitt lag vann xD

Vid sex åkte jag och Malvina ner till stan,
gick till Borås Kebab och beställde en pizza som vi tog med till parken.
Där satt vi en stund och käkade och tittade på alla människor som gick förbi.
Sedan var det dags för kortegen.
Och när den var slut,
så åkte vi hem till Malvina.

När det var som mest folk där,
var vi väl ungefär femton stycken.
Det kanske inte låter så mycket,
men Malvinas lägenhet är inte så stor... ^^

När vi skulle ner till stan för att g å på krogen,
så hamnade jag lite i bråk med en av Malvinas
pojkväns kompisar.
Och det blev lite dålig stämning ett tag,
men det gick över så fort vi kommit till X&Y.
Iallafall för min del.
Det verkade ta en tid för den där killen att släppa själva grejen.

Men skitsamma.
Jag hade iallafall jätteroligt igår,
och jag var sådär lagom full.
Då man bara går omkring och är glad
och pratar med allt och alla.
Så det var kul.

Kom hem till F lite innan halv tre,
och vi låg och pratade om allt och ingenting
rätt så länge innan båda slocknade.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback