♥ Who are you?

I vintras, innan jul så fick jag ett sms.
Hade ingen aning vem människan var,
så jag frågade.
Han hette Ronny och hade visst fått fel nummer.
Jag sa att det inte gjorde nåt och önskade honom en bra dag.
Då frågar han vad jag heter, vart jag bor och så vidare.
Jag svarar att han inte har med det och göra.
Sedan så fick jag inget svar.

Efter cirka två månadet så kommer det
ett sms från den här snubben igen.
Och jag svarar att vi fortfarande inte känner varandra,
och att han kan radera mitt nummer.
Återigen börjar han fråga efter mitt namn och adress.
Scary.

Slutade svara till slut och han tröttnade väl.
Idag får jag ett sms:
"jag är ronny har detta nummer det andra kan du radera kram"
Vad vill människan?
Svårt att förstå?
Haha.
F ringde nyss för att be honom att sluta.
Men ingen svarade.
Idiot.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback