♥ 1408

image826

Nyss hemkommen från bion.
Hade fått höra lite blandade kommentarer, vissa tyckte den var jättedålig, andra att den var skitläskig.

Jag hör till den sista kategorin.

Haha, shit. Den var ju jätteee läskig! Jag skrek högt och hoppade nästan upp i Pierres knä i biosoffan så att folk tittade på mig. Haha.

Men det som skrämde mig mest var fan Katie. Shit, vilken läskig unge.
Jag och Pierre skrämde upp varandra hur mycket som helst på vägen hem, så att han knappt vågade gå ensam de cirka hundra metrarna hem till sig. Haha ;)

Emelie:

Har inte sett den, men jag ska.. Haha, har också hört att den är läskig!

Ellabella:

Jaa, men usch, jag gillar verkligen inte äckliga ungar i filmer! Läbbiga! Men får jag fråga en sak, hur slutade filmen, dog han eller levde han? För vad jag har hört så finns det två slut, jag såg det slut där han dog! Konstigt :/

2007-11-17 @ 19:02:49
http://stylistella.blogg.se/
Ellabella:

Jasså!! Jag såg den nerladdad! Vad mysko, nästan så att man måste se den på bio då! :P
Ha en härlig kväll!

2007-11-17 @ 19:29:20
http://stylistella.blogg.se/

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback