♥ Det är så svårt

Det är så otroligt svårt.

Jag visste att det skulle bli svårt, men att det skulle vara såhär hjärtslitande svårt hade jag svårt att tänka mig.
Jag ville inte såra dig, jag vill inte såra dig.
Men hur ska jag förklara? Jag kan inte hjälpa att jag känner det jag känner.
Jag vill inte känna såhär, men det finns inte så mycket jag kan göra åt saken.

Det är så svårt.
Att såra någon som man verkligen älskar. Det är bland det svåraste jag nånsin gjort, men det känns som att det var tvunget att göras. Jag vet inte hur du känner för allt det här, men hoppas att du iallafall nån gång vill berätta det för mig.

Jag vill förklara för dig hur jag känner, vad jag tycker om alltihop. Så att du kanske förstår mig bättre.
Jag menar inte att det skulle vara enklare på något sätt, men ja... jag vet inte.

Allt känns så mörkt och tråkigt just nu. Hoppas att du åtminstånde förlåter mig. Iallafall lite.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback