♥ Ett bra avslut på kvällen

Yes, Andreas åkte ut! Finally!
Han borde ha åkt för flera veckor sedan, men huvudsaken är att han gjorde det.

Nu står Amanda och Marie mot varandra i final. Har alltid gillat Marie bäst, men efter Amandas "Hallelujah" så vet jag inte riktigt säkert. Det är en av mina favoritlåtar och hon gjorde den verkligen skitbra!

Har varit hemma hos Thessan med Frida och Carro och tittat på Idol och Smala Sussie.
Nu strax om en halvtimme ska jag åka ner till staden...
Ska mysa hela natten lång. Wiho.

Imorgon ska jag träffa mami och vi ska titta på balklänning. Yey.
Ska även försöka övertala henne att åka till Göteborg för att titta, inte för att jag tror att det blir av.
Men försöka kan man ju alltid.

Nu ska jag ta en snabbdusch!

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback