♥ Frida is a peddo

image814

Frida:
Whoa, såg du den där snygga killen som precis gick av eller?!
Jag: Naeej... Var inte han liten?
Frida: Jo! Varför är alla små så snygga? Jag vill ha lammkött!

....

Frida: Jag ska fan skaffa mig ett lammkött och så ska han tycka att det är coolt att hans tjej är 20.
Jag ska kunna köpa ut till honom på systemet. Jag vet! Han ska inte ens kunna köpa cigaretter själv.
Ja, en sån kille ska jag ha. En sån kan man göra allt man vill med.

....

Frida: Vilka käkben grabben hade! Undra vem han fått dom av... Sin pappa kanske.. Kanske ska köra på pappan istället?

----

Frida: Lammkött for the win!

---

Fick ett sms av henne nyss:

"Lammkött, kakan! De ska vi satsa på. De är nåt för oss! yay"

"Då går du på 86orna istället. Serrö been there done that! Lammkött för mig. Mohaha."


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback