♥ Weekend

Gårdagen var mys.
Tittade lite på Idol och på filmen Zodiac.
För det första, hur kunde Christoffer åka ut?! Shit.

Zodiac var sådär bra, inte så bra handling.. Bara en massa prat.
Kanske därför jag somnade :P Heh.

När jag gick av bussen innan träffade jag Camilla och Pierre. På kickboards! Haha.
Dom är la för goa. Dom skulle ner till Statoil och köpa godis till sina småsyskon, så jag hängde på.
Ställde mig bakom Pierre på hans kickboard, och det var tydligen jag som hade ansvaret för bromsen.
... kom jag på senare. Ramlade självklart, och gled bakom Pierre typ fem meter. Haha.
Det gjorde ont :( Haha. Men lite roligt var det.

Ska hem till dom om en stund och sjunga lite Singstar med dom + Micke och Tony.
Senare blir det film hos Thessan med girlsen. Nice.
Lugn helg, det gillas.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback