♥ 3 saker...

3 saker jag skäms för:
-att jag alltid missar bussen
-att jag har fördomar
-att jag aldrig tar tag i saker i tid

3 saker jag är stolt över:
- att jag tar för mig av vad livet har att bjuda på
- att jag lever för dagen
- min familj och mina vänner


3 saker jag vill göra nästa år:
- ta studenten! :D
- resa utomlands
-träffa massor med nya människor

3 händelser som jag aldrig kommer glömma:

- Alla Frankrikesemestrar med min kusin 
- Alla roliga påhitt jag och Malvina haft
- Och jag kommer aldrig glömma den jag en gång var, för det har format mig till den jag är idag.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
- mat
- närkontakt
- humor


3 personer jag avundas:
- mina föräldrar
- min syster
- Malvina


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback