♥ A long long day...

Whoa, lång dag det här.

Kom nästan, men bara nästan, för sent till Videomix idag, men jag klarade det med en minut!

Woho, grattis till mig.

Det var rätt så soft precis innan lunch då det kom TRE PALLAR med godis.
Det vill säga hur mycket som helst.

Och det tog tre timmar att flytta iordning det. Så man kan säga att jag har haft en hel del att göra idag...

När jag slutade klockan fyra så tog jag en tur inne på Knalleland, i hopp om att försöka hitta något att ha på mig på lördag. Men icke sa nicke. Hittade dock en body lotion som luktar mango och papaya. Jättegott!

Åkte sen ner till stan, och där köpte jag halsband, armband och läppglans på H&M.
Och på Gina Tricot köpte jag örhängen, en tunika och ett linne.

Så lite fick jag med mig hem iallafall... :) Lägger in bilder på mina fynd lite senare.

Ciao! :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback