♥ Ännu en lista.

Vad blir ditt namn baklänges:
ardnaxelA
Platt eller lockigt hår?
Har smålockigt hår i vanliga fall, men det är det ingen som vet om för jag plattar det varje dag.
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Inte än, men det kommer!
Vad har du för startsida på internet:
www.anxious.blogg.se
Vem ringde du senast:
Min teamleader Woria.
Tycker du att sengångare är söta:
haha, fulsöta skulle jag nog kalla dem.
Har du haft vattenkoppor:
Yes, när jag var liten.
Har du någon gång testat karate:
Nej, men judo.
Vilken mobilsingnal har du:
Snook - Älskling jag är hemma nu
Morötter eller pommes frites:

Pommes frites!
Vad längtar du mest till just nu:
Ehm, ingenting faktiskt.
Vilken tv-serie är bäst:
Desperate Housewives, Heroes, Gossip Girl.
Kan du gå ner i spagat:
Haha jag kunde när jag var liten
Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att förlora de jag älskar
Har du varit kär i en kändis:
Japp.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
När jag dricker mjölk så gör jag det.
Vad ska du döpa dina barn till:
Tjej: Minea, Kille: Maximilian
Sol eller snö:
Sol!
Snyggaste läraren:
Haha, snygg-jocke. Hahaha...

Är du mörkrädd:
Beror på om jag är ensam eller inte ;)
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Kolsvart, klarar inte att sova i ljus
Godaste drickan till frukost:
Oboy
Duscha eller bada:
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill:
Såklart jag kan
Sjunger du på toan:
På fyllan möjligen.
Är du höjdrädd:
Inte om jag flyger flygplan, men om jag tex åker höjdskräcken ^^,
Vilket land vill du åka till:
USA, Kina, Ryssland.
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Haha, gårdagens partey.
Vad tänker du göra nu:
Inget speciellt. Vänta på att jobbet ska ringa.


Martina:

vad söt du var :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback