♥ Bullshit!

Om två veckor är det APU. Jag längtar!
Just nu känns det som om det bara finns ett fåtal jag klarar av i min klass.
Ibland märks åldersskillnade mellan dem och mig, kan jag säga.

Trots att vi bara är fem tjejer så förekommer det lika mycket skitsnack mellan alla som om vi vore tio tjejer.
Det tar på krafterna.

Men får väl försöka stå ut i två veckor, sedan är det två veckor på Videomix som väntar.
Och efter de två veckorna, så är det lov.
Det kommer bli toppen!

Frida Pettersson:

Cause you're my brown eyed girl ;D

2007-10-04 @ 20:18:36
LOLLO:

ålderskillnaden? vaddå? ett år?

Alex:

Lollo: Ja, det kan faktiskt märkas rätt så tydligt ibland. Speciellt när det gäller vissa.

2007-10-04 @ 21:41:11
http://anxious.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback