♥ Dagen idag

 Första dagen på APU:n idag.
 Fast jag har ju varit där innan, så jag visste på ett ungefär vad jag  skulle göra.

 Fast jag var inte där så länge, började tio men var tvungen att sticka halv  tolv igen för jag skulle till tandläkarn.
 Först gick jag och köpte en lunchmacka och en festis.

 När jag väl kom till tandläkaren så fick jag sitta och vänta i fyrtio minuter,  trots att jag hade tid. Blir så irriterad på sånt!
Gah, och sedan skulle jag borra :( Haha, jag har ätit för mycket godis ;)
Men jag blev borrad utan bedövning iallfall, och det gjorde ooont! Usch.

Efter traumat hos tandläkarn gick jag och solade och därefter åkte jag hem till Malvina för att kolla på en film jag fick med mig från Videomix idag.

Fick också med mig fyra avsnitt av CSI, så det blir att kolla på det ikväll, efter att CSI gått på tv då alltså.

Hoppas ni får nra bra kväll :)

Ciao!

Marina:

Jaja, för dig ja!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback