♥ Den här dagen är en bra dag

Har varit en bra dag idag.
Börja sent och sluta tidigt är perfekt på måndagar!

Inatt sov jag med F, och som vanligt pratade han i sömnen.
Gah, jag hatar när folk pratar i sömnen. Jag blir jätterädd!

Som inatt, han började mumla att vi inte var i Sverige. Och så tittar han på mig och säger: Vad konstigt.
Jag: Vad?
Han: Att det här rummet ser exakt ut som ditt.
Jag: Men sluta.
Han: Men det gör ju det, tycker du inte det? Vart är vi?

Jag tycker verkligen att det är skitläskigt! Hoho.

----

Vi började dagen med religion och vi hade det rätt så fritt tills vi skulle ordna några påsåenden i nummerordning.
Vad vi tycker är värst osv. Det var verkligen inte kul.
Bland påståendena fanns det  "att döda ett nyfött barn", "att slå ihjäl en ung homosexuell kille", "att köra full och döda en gravid trebarnsmamma". Det var lite obehagligt.

Efter det hade vi arbetsmiljö och säkerhet. Och nu  var det dags för oss att lära oss elsäkerhet. Tråkigt!

Slutade tjugo i två och då gick jag in till stan och växlade mina 8 pund. Woho, det blev 124 kronor. Haha.
Sedan gick jag och köpte en klänning på Gina och hårfärg, hårspray och ansiktsmask på Åhlens.

 Klänningen jag köpte idag. 199:- på Gina Tricot.

---

 Köpte den här plånboken på Quicksilver i London.

annelisan:

hahaha vad creepy att han pratar i sömnen sådär, liksom konservation. okey att man sluddrar och säger en mening eller nåt. men farre tog priset med häst längder! fnissar*
cool kläning, tjejen :)
*skrattar* när vet inte om jag bör lägga upp nån bild på min nyvaxde XXX :P min bror och min brorson läser min blogg. skulle va skumt för dem å se den tror jag ^^ *asg*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback