♥ Fredagar är sköna.

Fredagar är sköna.

Har en lektion på fredagar - svenska C. Börjar tio i tio och slutar tjugo över elva. Det är skönt!
Jag och Daniel är snart klara med vårt arbete, och vi ska redovisa det nästa vecka.
Det enda som är kvar är målgruppsanalysen, men det går snabbt.

Efter skolan gick jag in till stan för att träffa Malvina för en lunch.
Blev Royal Thai, för andra gången den här veckan... Efter det gick vi runt i stan lite, och sedan åkte jag till jobbet.

Och nu sitter jag här. Tänkte titta lite på Vänner som börjar om ett tag.

Ciao!

Malin:

Tack för stödet :)
Du tar orden ur munnen på mig. Försöker ju förklara med det är så svårt. Och ja, som jag skrev så var det en person som sa det till mig, denna gången invandrare, men det kunde ha varit en Finsk också. Det är ju samma sak! Det dom har gemensamt är ju att jag inte får den hjälp jag vill ha om jag inte förstår, och jag ser ju till mitt eget bästa.
Hur som helst har jag spårat ip-nummret, ifall han/hon skulle skriva igen :)
Ha en bra helg Alex, puss*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback