♥ Goddag.

Detta får bli ett snabbt inlägg, ska snart iväg!
I skolan var första lektionen bra och den andra dålig. Första var ljud och jag och Magnus hade direktsändning.
Det gick väldigt bra med tanke på att vi fick improvisera väldigt mycket.
Andra lektionen var eng B, tillsammans med en massa tvåor och en föråldrad lärare.

Efter skolan träffade jag Malvina och Malin på Latte, och vi satt och fikade en stund och Malin fick sina födelsedagspresenter. Hoppas att du blev glad, sweety :)

Sedan gick vi lite i affärer, jag köpte ett par nya leggings och så tittade jag ut en present till F.
Sedan gick jag och Malvina och köpte solkort på Sunhouse, och därefter solade vi.

Kom hem för en halvtimme sedan, och nyss var Frida här och berättade att hon och Carro skulle ner till Swing och ta några öl och undrade om jag ville följa med. Det ville jag. Så nu har jag duschat, och ska sminka mig lite nu, sedan sticker jag.

Woops, detta blev inte så kort inlägg trots allt. Haha ;)


Malin:

I love them. Har örhängen på mig nu och luktar papaya :)
Dom passar mig perfekt, typiska Malin grejer! hehe
PUSS*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback