♥ Goodmorning sunshine

Idag är man uppe med tuppen minsann. Ja, till och med tidigare än tuppen.
Känner mig otroligt trött idag, vilket jag alltid gör om jag inte duschar på morgonen.
Mitt hår börjar slita sig igen, och iom att jag duschade och blåste håret igår kväll,
så tänkte jag att jag struntar med det idag. Håret känns ok ändå.

Idag är det klassfoto som gäller. Har bestämt vad jag ska ha på mig.
Eller ja, jag har skärt ner till två klänningar. Antingen den jag köpte igår, eller klänningen jag har på "bloggiblden".
Hm, får se hur det blir.

Sydde iallafall in mina leggings igår, så nu sitter de som smäck.
Haha, älskar det uttrycket.

Ha en bra dag!

Becca:

Hoppas skolfotot blir bra! Vi ses sen.. puss

2007-10-02 @ 07:18:24
mams:

skärt? rosa? Men LILLA Alex - skurit heter det.. :p

2007-10-02 @ 19:35:29

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback