♥ Greatest Love of All

De flesta paren är såna att när man varit med varandra för mycket, så tröttnar man lite på varandra.
Blir lätt irriterad, den andra gör hela tiden fel, osv. Hos mig och my man är det helt tvärtom.

Så fort vi har spenderat waay too much tid tillsammans så blir jag nästan äckligt kärleksfull och saknar honom varje minut han inte är här. Jag blir sådär översnäll och bara överöser honom med pussar. Hela tiden!

Sedan då när vi inte har träffats, då blir jag... ja, ungefär så som vissa blir när de varit med sin pojk/flickvän för mycket; irriterad etc.

Vad  vill jag säga med det här? Jo, att jag tycker att detta är bra! Jag älskar att det är såhär.
Jag tror inte att man kan vara tillsammans med en person utan att bli osams once a while.
Och tur är väl det att vi inte går varandra på nerverna när vi kanske egentligen borde göra det.

Jag vet att jag vill leva resten av mitt liv med honom, för ju mer jag får, desto mer vill jag ha! :)

image756

Farre:

Wow! Det var det sötaste någon skrivit om mig :O Älskar dig Alexa

Ida:

Gulligt :)

2007-10-08 @ 21:45:01
http://xiida.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback