♥ Hello little thursday

Ännu en bra dag... haha, har jag aldrig dåliga dagar eller?! ;)
Hade min senaste dag hittills på Videomix, 10-16. Men det gick bra ändå.
Godiset kom in idag så det var väldigt mycket att göra..

På lunchen kom F och vi gick och fikade på Eat.
Riktigt gott och riktigt mysigt. Hihi.

Efter Videomix så åkte jag ner till stan och träffade Malvina på banken.
Haha, hon hade glömt av att vi skulle träffas. Schysst! Hon trodde jag bara kom dit av en slump.
Haha..

Vi bestämde oss för att kolla lite affärer, och det slutade med att jag köpte byxor, tunika, topp, halsband och ett rosa banet. Hon köpte en plånbok, sin sjätte för i år antar jag. Hon köper jämt plånböcker! Haha ;)
Lägger in bilder på det nya sen ; )

Nu är det Simpsons som gäller! Tjarå.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback