♥ Hola!

Härlig dag igen på Videomix.
Jag gillar stället, helt enkelt.

Har jobbat ihop med Christian, Robin och Linda idag.
Och jag och Linda kom på att vi har rätt så mycket gemensamt, fast hon ligger några år före då hon är 6 år äldre. Men ändå! Kul var det iallafall :) Christian var rolig som vanligt och drev med mig hela tiden, och Robin kom för sent som vanligt. Haha..

Slutade klockan tre, för att jag skulle hinna hem innan intervjun.
Klockan 17 kommer journalisten för att intervjua mig och F hemma hos honom.
Kommer bli spännande, fast jag är inte ett dugg nervös. Har redan varit med i radio tillräckligt för att inte vara nervös.

Kanske ska berätta anledningen till varför just jag och F ska vara med? :)
Vår svensklärare Anna berättade att hon hade en kompis som var journalist och att hon ville ha ett par som hade varit ihop ett tag och som kunde prata om sexualitet. Då kom Anna att tänka på oss ;) Hehe.
Så det var så det gick till.

Nu måste jag se till att packa lite, och byta om och så. Ska ju åka om tjugo minuter. Shit!

Ciaaaaoo!


Pernilla:

Haha ja precis ;) Det är Gemma ward, supersöt tjej.

Egoina:

då ska jag använda linser nästa gång jag skär lök ;)

2007-10-17 @ 19:07:12
http://egoina.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback