♥ Idolkoll

[Bild: Utslagen]

Ytterligare en tjej fick lämna idol igår kväll. Evelina Sewerin.
Riktigt dåligt tycker jag, för jag tyckte hon var väldigt duktig och bra igår.

Menmen, det verkar vara tjejslakt i år igen. Nu är det bara två tjejer kvar,
Amanda och Marie.

Men den som jag tycker skulle ha åkt ut igår är helt klart Sam. Jag gillar verkligen inte honom!
Hoppas han blir den första killen som åker ut. Redan nästa vecka, tack.

image783

annelie:

håller med dig helt! amen! ut med sam. han kan ju inte sjunga. jag får ångest av att lyssna på honom. shit vad hemsk jag är *skrattar*

hoppas du får kul ikväll ute! själv ligger jag hemma sjuk än. drick en drink och dansa lite för mig med ^^ *kraam*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback