♥ Jag har stulit en lista...

SKULLE

Skulle du vilja vara längre?   
Nej, kortare i så fall.
Skulle du vilja ha mindre fötter? 
Haha, en halv storlek isf. Har jättesvårt att hitta skor med mina 37 ½!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Nej, mer ledsen då kanske.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha, beror på många anledningar!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej, är alldeles för trött för det.

Tio KAN.


Kan du röra på öronen?
Såklart jag kan. Jag är väl inte förlamad? Ta upp din högra hand och lägg den på ditt högra öra. Skitlätt!
Kan du slicka dig på näsan?
Nästan ;)
Kan du kolla i kors med ögonen?
Japp, fast det brukar bli mer med det vänstra
Kan dina föräldrar lita på dig?
Yes sir.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
När jag sover. Annars brukar det bli svårt.
Kan du va på en fest utan att dricka?
Nej, ser ingen mening med det faktiskt.
Kan dina vänner lita på dig?
Ja, det hoppas jag.
Kan du tänka att pierca dig i tungan?
Haha, ja! Fast jag vågar inte.
Kan du suga?
Ehm?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Haha, nej..


Femton HAR.


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja, det har nog hänt.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Såklart dom har!
Har du syskon?
Simon, 18 och Rebecca, 24.
Har du någonsin haft sex med din kompis? 
Ja.
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Ja.
Har du varit full den här månaden?
Ja.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Ja, lite. 
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Ja, en halvtimme sedan.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jao.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Men jaa..
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? 
Ja
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Ja  tyvärr
Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja.
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej


Tjugo VEM.


vem är din bäste vän? 
Malvina.
vem är du kär i?
F.
vem hade du senast sex med? 
Haha, gissa
vem vill du bli full med? 
Kalle Anka.
vem är den bästa artisten/gruppen?
Snook, Timbaland
vem pratade du senast i telefon med?
Becca :)
Vem har du en liten crush i?
Seth Cohen!
vem är snyggast i hela världen?
En ung Tom Cruise. Haha. Eller en ung Bruce Willis.
vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det?
Till fattiga barn i krigsländer
Vem är snällast i världen?
Jag själv.
Vem är din bästa kompis? 
Den frågan har jag ju redan svarat påååå...
Vem vill du prata med nu?
Ingen!
Vem sov du senast med?
F.
Vem kysste du senast?
F
Vem kramade du senast? 
Hmmmm
Vem kan berätta allt för dig?
mina närmaste

... från Thessan.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback