♥ Mina egna tjuvlyssnat ;)

Gubbe och tant ~75 utanför Apoteket i Borås.
De går väldigt långsamt... Klockan är cirka 17 på eftermiddagen och det börjar redan bli lite mörkt ute.

Tant: Hinner vi gå bort till City tror du?
Gubbe: Ja, fast det hinner nog bli mörkt...

hahaha...

----

På bussen:

Kille och tjej ~15 sitter och diskuterar den kommande kvällen.

Tjej: Kan du inte komma upp på festen sen?
Kille: Om jag får en puss nu.
Tjej: Nej, inte nu men jag lovar om du kommer sen så får du en stor saftig kyss!
Kille: Naeej, då kommer nog min flickvän att vara med. Vi tar det nu istället? ;)

----

Hemma hos mig:

Frida: Jag har druckit 32 liter alkohol på åtta veckor! Fattar du hur mycket det är?!
Jag: Mm, rätt så mycket...

....

Simon: Det är ju 32 kilo! Det orkar Alex inte ens bära!



Haha, vad roligt det äääär. Jag älskar tjuvlyssnat!

simon:

hahahaha

2007-10-30 @ 21:02:38

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback