♥ on the jobbet

Nu sitter jag på jobbet.
Kom hit för lite mer än en halvtimme sen och ska vara här tills halv fem.

Dagen har varit hyffsad.
Började med ljud när vi startade en radioredaktion med mig och Magnus i spetsen som programledare.
Kommer nog bli kul! Slutade den lektionen lite tidigare så att vi skulle få tid på oss att göra oss vackra inför klassfotot. Som vanligt blev jag inte nöjd :P Haha. Jag blir jämt så kass på skolfoton.
Jag stod i ledet längst bak och höll min hand på Emils stol. Tydligen la jag rätt så mycket vikt på armen så den ser stor och muskulös ut. Inte coolt!
Småkorten blev inte heller så bra, men det gör inte så mycket. Farmor tycker säkert att jag är fin ändå.
Som på förra årets skolkort: "Du ser precis ut som prinsessan Madeleine". Hahahaa...

Hade svenska också, men hann inte med så mycket där.
Efter svenskan var det lunch. Det var chorizo i skolan, så vi bestämde oss för att luncha på Golden Elephant (fd. Royal Thai aka Mordkrogen)

På projekt och företagande så fick vi låna telefoner för att ringa och söka APU-plats.
Jag hade ju i stort sett redan fixat på Videomix, men ringde dit ändå för att berätta att jag skulle komma dit, vilken vecka och tid och sådär.

Nu ska jag facebooca lite ;)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback