♥ Släkten är värst

Så har man kommit hem från släktträffen.
Kul att träffas allihopa igen. har nog inte träffat mormor och morfar på hur länge som helst.
Massa god mat, så nu känner jag mig helt uppsvälld! haha.
Behöver inte äta på en vecka, minst!

Min släkt är rolig. Alla pratar i mun på varandra och skrattar.
Ingen sitter tyst och ser på, alla är med i samtalet fastän man inte ens är intresserad av samtalsämnet.
Haha..

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har ont i magen efter all mat.
Det var två efterätter! Haha ;)

Hoppas ni haft en bra helg.

Ciao!


Karin:

låter ju som en trevlig släkt iaf:)

malin:

Ja listor är alltid skoj ;) Ser att du redan lagt in den. Hihi. Tack, sweety :) Haft en bra helg annars? Puss

Haha, ja jag var snabb :)
Helgen var toppen, lugn och skön! Och lite shopping, hehe. Hur var din då?
puss på honeypie :)

2007-10-15 @ 10:30:50
http://malined.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback