♥ Som i "mina vänner"-böckerna

Fullständigt namn: Alexandra Josefine Hultman
Född: 2 juni 1988 på Borås BB
Längd: 169 cm
Bor: Radhus på Kristineberg, Borås, Sverige-
Skola: Började mina år på Kristinebergskolan, sen högstadiet på Daltorp och nu läser jag Media / Ljud / Radio på Viskatrand.
Familj: Mamma Maria, Pappa Beril, brorsan Simon och syter Becca
Djur: Katten Tudor III och dammråttorna under sängen.
Intressen: Shoppa, fika, festa, skola, träffa vänner och of course my babe F.
Jobbskills: Har jobbat som receptionist på ett kontorshotell i fyra år (och gör fortfarande), jobbat som lagerarbetare, och jobbar lite då och då som montör på Volvo Personbilar i Göteborg.
Tränar: Har tränat på Onyx förut, men trivdes inte så det blev Friskis & Svettis istället.
Bästa café: Café Latte i Borås.
Favoritmat: Thailändskt.
Favoritböcker: Charity av Leslie Pears, Callgirl på Manhattan av Tracy Quan och Där regnbågen slutar av Cecilia Ahern.
Bästa egenskap: Klarar mig själv och hittar egna lösningar på problem. Öppen och utåtriktad.
Sämsta egenskap: Naiv, dålig på att passa tider, slösar för mycket pengar, har lätt för att bli likgiltig när jag är sur.

Några saker du inte visste om mig:
- Jag har aldrig druckit ett helt glas Coca Cola i hela mitt liv. Tycker att det är fruktansvärt äckligt.
- Jag hade tandställning i två år.
- Jag vägde 43 kg när jag gick i nian.
- Jag trivs mycket bättre med killar än med tjejer.
- Jag kan vara falsk.
- Jag kan slåss.
- Jag har en prick i registret
- Jag hatar att vara ensam
- Jag är en riktig drama queen.

Thanks
malin! :) 


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback