♥ Thank god it's friday

Hejhejhallååå.

Vilket underbart väder det är! Fast det är otroligt kallt, så idag efter jobbet så ska jag bannemej gå ner till staden och köpa mig ett par vantar. Har tittat på ett par gråa rätt så länge på H&M, så dom får det bli.
Känns som att pengarna bränner i fickan på mig just nu. Visserligen har jag inte pengarna i fickan. Men ändå.
Ni fattar ju.

Det jag iallafall måste köpa, alltså verkligen behöver köpa, är fritidskort så att jag ska kunna ta mig till jobbet under lovet. Och en present till F. Jag vet vad jag ska köpa och jag vet vad det kostar.
Det är bara en litenliten detalj som jag behöver hjälp med, och hade mer än gärna bett er om tips och råd.
Men nu är det ju så att han läser bloggen. Så det går inte, nej.

Men jag är nog ändå rätt så säker. Ja, mjo det är jag. Jag får lägga in en bild på presenten när han redan fått den, så får ni se :)

Ha en bra helg allihopa! :)

Farrelina:

Hej, det är fahres kusin Gahrelina lägg gärna upp bilden på presenten han läser säkert inte det nu ändå :D


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback