♥ The night last night

Haha, vilken kväll...
Mer behöver jag inte skriva efter att jag mot alla odds lyckades få ihop ett helt inlägg klockan 04.08 imorses.
Lyckat! ;)

Men iallafall, kan berätta lite kortfattat.

Förfest hos Emilia, trots att det egentligen var en helfest så var det inte jättedrag där.
Så vi stack ut, missade bussen och ringde min taxivän som körde oss ner till staden för femtiolappen.
Otursvis så tappade Carro sin mobil i bilen, så vi fick vänta utanför Latte ett tag för att få tillbaka den.
Medan vi står där så går Lattes larm på och det tjuter som fan! Shit.

Träffade en medelålderskvinna som låg på marken och jag frågade om hon behövde hjälp.
Med att komma upp svarade hon. Sedan fick jag känna på hennes bula i bakhuvudet, och den var inte att leka med kan jag lova!...

Harrys hade för lång kö, så vi gick till Swing. Och det var jättemycket folk, trots att det är helgen innan löning.
Så tummen upp för det! Dansade heeela natten lång och det var very nice!
När Swing stängde dörrarna, så vandrade vi omkring i staden lite innan vi åkte hem.

Den här kvällen får 5/5! Lätt!

:-*


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback