♥ The pursuit of happyness

Har precis kommit till jobbet efter en skön dag på Videomix.

Har väl inte gjort något speciellt på VM idag, bara satt etiketter på nya filmer, läst Aftonbladet och Expressen, gått ut med skräp och lite andra smågrejer. Gör mest sånt som blir över och liknande.
Men nästa vecka eller i slutet av denna vecka så hoppas jag få stå i kassan.
Fick göra det lite i våras, men känner att jag vill vänta lite.

Nu sitter jag som sagt på jobbet, slutar halv fem.
Ska ringa till pappa och höra om han har lust att hämta mig. Det spöregnar ute nämligen.

Ikväll blir det film. Jakten på lycka med Will Smith och hans son. Någon som sett den? Är den bra?



---

Imorgon är det en intervju med journalisten Lena.
Hon ska komma hem till F och intervjua oss om kärlek och sex.
Kommer bli kul!

Have a nice day :)

Fredrika:

Hej! Tänkt bara säga att din layout är jättesnygg. Sen tänkte jag höra om du vet hur man gör en layout, för jag förstår verkligen inte alls hur man gör en egen :(. Skulle du vilja hjälpa mig på den fronten? :). tack!

2007-10-16 @ 15:05:10
Alex:

*
Fredrika: Tack! :) Ja, visst kan jag hjälpa dig! :) Ge mig bloggadressen bara, så ska jag iallafall försöka.

2007-10-16 @ 15:19:29

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback