♥ This is a good day

Försöker att ta dagarna som de kommer.
Känns på något sätt meningslöst att hoppas på att en dag ska bli bra, för man blir oftast besviken.
Men idag har varit en bra dag och det tackar man ju för.

Skoldagen idag var kort och rolig.
Hade ljud först, men det hände inte så mycket på den lektionen. Vi satt mest och pratade och pratade och pratade och snackade skit. Efter det var det svenska, en rolig lektion där vi fick berätta lite vad vi ska ha som projektarbete.

Sedan var det lunch och mina tjejor och jag gick och käka på Golden Shower *S*.
Gick därefter tillbaka till skolan där Rosa tog närvaro och sedan stack jag till jobbet.
Och nu sitter jag här. Mamma har precis gått, så nu sitter jag här vid hennes dator.
Min är verkligen superlångsam.

Skriver mer senare.

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback