♥ What a bitch

Blev så irriterad på mig själv innan.
Satt på busshållsplatsen i Knalleland och tog en cigg. Sedan kom det en gubbe och satte sig bredvid.
Jag gjorde som jag alltid gör - jag reste mig och ställde mig utanför busskuren.

Inte vill väl jag förpesta en gammal mans tillvaro?
Han tittar på mig och säger tack och han får ett leende tillbaka av mig.

Då kommer det en tjej i 16årsåldern och sätter sig bredvid honom.. och tänder en ciggarett.
Han frågar henne om hon måste röka här. "Ja", svarar hon. "det står ingenstans här att man inte får röka".
Tjejen är kaxig. Hon skrattar med sina kompisar.

"Men det fattar du väl brudjävel, på 9 av 10 busskurer står det en skylt att det är förbjudet att röka där inne!", ville jag skrika men jag kunde inte med.

Gubben kontrar med "tänk om jag har astma då?".

"Skiter väl jag i! Då kan väl du ställa dig utanför busskuren om det stör dig."

Så han reste sig upp och ställde sig utanför.

Varför är jag så feeeeeeeeg? varför kunde jag inte gett bitchen en bitchslap?


LOLLO:

ah, och så kommer man alltid på de bästa kommentarerna en stund efteråt... puckon! det märktes ju i alla fall vem som var tre år i skallen :S

du, alex! jag såg Malvina på Zeus igårkväll, kan inte du fråga henne vart hon hade köpt sin fina väska någonstans? :)


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback