♥ What am I thinking?

Gah.

Jag har värsta jobbigaste känslan. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, men känner mig rätt så nere.
Här i livet finns så många val att man inte vet vilket man ska välja. Vilket är rätt och vilket är fel?
Det jag tycker är rätt kanske du tycker är fel. Vilket är då rätt?

Blurr, blurr, blurr. Det är det ända jag hör. Jag antar att jag tänker för mycket, och att jag ännu en höst blir lite smått deprimerad och försöker komma på vem jag är. Egentligen.

Det känns som om mitt liv redan är fixat. Jag vet vad jag vill göra och vad jag vill bli.
Eller?
Eller är det så att jag har bestämt mig för en viss sak och då går det inte att ändra på.

Det händer allt för sällan att jag stannar upp i mitt liv och frågar mig själv: "Vill jag verkligen detta?".
Det kanske beror på att jag är rädd för svaret. Just nu känns det som om jag inte har några svar,
men alldeles för många frågor.

image794

Martina:

Skitjobbigt när sånt kommer ikapp en .... :/

annelisan:

min sanning är inte din sanning, alex. mina rätt är inte alltid dina rätt. men det är alltid lika sant och rätt ändå. förstår du?
du har alla universums svar inom dig. känn efter. du vet svaret, du vet vad du vill och vad du kan.
det spelar ALDRIG någon roll vad andra tycker, bara vad DU tycker. och endast du kan göra dig själv lycklig, ingen annan.
ha inte bråttom, bli inte stressad. tro mig, jag kände exakt likadant i din ålder. sååå mycket frågor och funderingar.
men hade jag kunnat prata med mig själv nu, fast då när jag var 19 år, så hade jag sagt till mig själv: det löser sig, ha kul och LEK! allt faller på plats i sinom tid. jag menar absolut inte att bagatellisera det du grubblar över. menar bara att det ordnar sig, vad än det är. något du oroade dig för ett halvår sen har du väl redan glömt nu, eller? *ler* snart är även detta ur världen, man behöver bara rida ur stormen. behöver du prata ut så får du gärna adda mig på msn: cherry.tree.lane at hotmail.com *kramar*

2007-10-28 @ 20:36:11
http://cherrytreelane.blogg.se

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback