♥ Yo!

Gick upp lite tidigare idag för att komma lite tidigare till Videomix.
Fast när jag kommit dit, fick jag ståoch vänta ett bra tag innan Kristian märkte mig. Hehe..

Fick börja dagen med att torka golven. Var väl inte så farligt, bara jag inte behöver göra det igen.
Sedan har dagen flytit på bra...

Skulle till ungdomsmottagningen klockan ett så mamma kom och hämtade mig på Videomix och så åkte vi och köpte McDonalds. På BUM så träffade jag min barnmorska Helene, som jag bara tycker så mycket om!
Hon är så go. Haha. Jag var där för att hämta nytt recept på ppiller, så vi satt och pratade lite och hon föreslog att jag skulle börja använda p-ring. Hon sa att det var "easy peasy" men en sån. Haha ;)
Men jag sa att jag skulle avvakta, känns lite skumt att alltid gå omkring med nånting i mig.

Är det nån av er som har erfarenhet av p-ring? Berätta gärna.
Vad använder ni annars för p-medel?


CIAOO!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback