♥ 'zup people ;)

Bad updating idag märker jag...

Var uppe med tuppen i morses. Nästan.
Fixade mig och stack till City och köpte en blomma till grabbarna på Videomix.
Fast jag gjorde misstaget att köpa en blomma som behöver vattnas. Det är inte deras starkaste sida, om man säger så. De har en blomma (död) som de har fått av en annan praktikant. Och nu kommer min dö också.
Får väl komma och hälsa på med farbror vattenkanna någon dag.

Det var som sagt sista dagen idag, och det känns lite tråkigt. Fast min handledare Mike berättade att han gett sina rekommendationer om mig till högsta hönset, så håll tummarna nu, folks! Jag kanske får jobb där! ;) Wäj.

(vem vet? han kanske bara pratade med chefen om mig för att är rädd att
jag ska sprida hans bild på nätet? Mehehe.)

Just nu sitter jag på mitt jobb... Haha.. Jobbar till halv fem idag sedan är det dags att shoppa loss lite med systeryster. hihi.

Nu är det höstlov för de flesta.. Inte för mig.
På söndag börjar jag nattpasset på Volvo och kommer att jobba varje natt hela veckan, förutom onsdag-torsdag.
För då fyller F år! :) Yaey. Liten blir stor.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback