♥ Alex i skolan

Goodmoooorning!

Sitter i skolan nu och har precis haft ESV och vi börjar komma någon vart med tävligen.
Har dock inte börjat med så mycket än, men vi har kommit på en hel del idéer.

Sov hos F inatt och vi såg på Idol och DH.
När vi satt och tittade på DH, så blev vi en aning förvirrade och kom på att vi faktiskt redan sett det avsnittet!
Och resten av säsongen också. Haha, jag som längtat så efter att det skulle börja och så har jag redan sett det.
Förjävligt :P

Men får ta och ladda ner dom nya avsnitten, så får vi se dem senare. Hehe.

Idag efter skolan ska jag och  Marina upp till en fritidsgård på Kristineberg för att fråga ifall de vill vara med i en organisationsanalys. Hoppas de vill ;)

Nu ska vi iväg och göra annat.

Ciao!

Becca:

Alex, du är så jäkla snygg på bilden! Kommer du hem till mig en snabbis ikväll? Jag känner liiite abstinans efter både dig och annat ... ;-)
puss

2007-09-19 @ 12:41:45

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback