♥ Än så länge...

Nu har jag precis kommit till jobbet..
Det är lunch nu fram tills klockan ett, så jag har inget att göra tills dess.

Skoldagen var kort och bra. Jag och Daniel började förbereda oss inför vår muntliga redovisning.
När lektionen var slut så gick jag och åt med Mia och Mathilda och sen gick jag till stan och växlade pengar.

Några klasskompisar till mig hade sagt att man var tvungen att ringa och beställa pengar och att det skulle ta två arbetsdagar att få fram pengarna. Men gud så fel dom hade.

Jag gick lugnt och sansat iväg från Forex med trehundra pund i väskan.
Det gick galant.

LOLLO:

tur för dej du ;)
när jag ringde och beställde fanns det inte pengar nog till mig, så.


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback