♥ Borttappning av passport



Jag har tappat bort mitt pass.
Hela veckan har jag inte tänkt så mycket. Har visserligen inte vetat vart det varit, men Ida, Marina och Malvina har vart de som köpt cigg åt mig. Så jag har inte tänkt så mycket på det.

Ikväll ska jag ut. Eller ja, skulle är väl mer det rätta ordet nu.
Har verkligen letat överallt.
Städat hela mitt rum grundligt, kollat igenom alla lådor, vänt upp-och-ner på tvättkorgen, kollat bakom tvättmaskinen, bakom byrån i hallen, har kastat om i sängen i hopp att finna det mellan lakanen, kollat i alla byxor, jackor och tröjor jag har haft på mig i veckan, kollat i alla väskor jag använt i veckan, i min pappas bil, i min systers bil. Har bett F leta hemma hos sig, har bett Malvina leta hemma hos sig.

Men, nada.

På måndag blir det raska steg till polisen för att fixa både ID-kort och pass.
Den tjugofemte åker vi ju till London! :O


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback