♥ En snabb vändning på dagen

Ursäkta, ursäkta för att jag inte skrivit på hela dagen. Men jag har en bra ursäkt.
Idag, på lunchrasten i skolan ringde mobilen.

Teamleader Woria på Adecco: Hej Alexandra! Kan du jobba idag?
Jag: Eeehm.. Ja?
TWA: Ja, men vad bra. Det är KAOS här! Du börjar 15.24, ses klockan tre! Hejdå!
Jag: Eeehm... Okej.

Klick.

Så halv tolv stack jag ifrån skolan, upp till mamma och hämtade busspengar och sedan hem för att byta om till Volvokläder och sedan ner till stan igen för att ta bussen till Göteborg.
Stressfaktor på hög nivå, kan jag lova.

Väl inne i Göteborg skulle bussen till Volvo gå kvart i tre, men den kom inte.
Nästa skulle gå fem i tre, den kom inte.
Nästa skulle gå fem över tre, men gick tio över. Och inte nog med det - den körde i trettio typ hela vägen och stog stilla i ungefär 10 minuter på Hj. Brantningsplatsen, TROTS att ingen varken gick av eller på.
Mongobusschaufför.

Kom lite försent, men det gjorde inte så mycket. Hamnade på en balans jag inte varit på tidigare men det gjorde inte så mycket. Fick sällskap av en mycket trevlig kille vid namn Matthew. Allt gick bättre då, när vi var två.
Lite mer slö...

Nu är jag skiiittrött, har varit uppe sedan kvart över sex i morses. Så nu ska jag sova!
Hörs imorgon alla mina 102 (!) besökare! Stanna gärna kvar, haha :)

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback