♥ Fönstershopping med Malvina

Har varit runt i staden med Malvina idag.
Först var vi på 3 och fixade hennes autogiro, sen åkte vi hem till mig och åt pannkakor, sedan ner till stan igen och köpte löshår (till henne), beställde tid åt mig på Studio Mei (frisör) och så åkte vi till Knalleland.
Gick runt och tittade mest. Drömde oss bort vid disken med förlovningsringar på Guldfynd. Haha.

F är fortfarande påväg till Sthlm, hans buss är framme tjugo över sju.
Lider med honom som får åka så länge!

Beställde som sagt tid hos frisören idag... Mitt hår är så extremt slitet, jag tappar mina toppar titt som tätt.
De bara lossnar. Någon som har något tips som förhindrar detta? Utan att klippa sig en gång i månaden?
(använder redan inpackning regelbundet)

mams:

Blanda ihop en hink tapetklister, och doppa sedan topparna i sagda hink 1-2 ggr om dagen. Håll på så länge du inte vill tappa topparna. Garanterat bra resultat. :p

2007-09-17 @ 20:23:00

Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback