♥ Här har man tråkigt minsann: 100 saker om mig.

1. Jag älskar att titta på TV
2. Jag använder en hel del hårprodukter.
3. Jag har alltid haft lätt i skolan.
4. Jag har en pojkvän sedan ett och ett halvt år tillbaka.
5. Jag är mellanbarn.
6. Jag älskar att vara i centrum
7. Jag ska bli lärare.
8. Jag vägde 43 kg när jag gick i nian.
9. Jag är väldigt oekonomisk
10. Jag har aldrig haft svårt att få killar
11. Jag har alltid haft svårt att hitta nära vänner.
12. Jag hade tandställning i två år.
13. Jag har varit i nästan hela Europa.
14. Mina drömresmål är USA, Kina och Ryssland.
15. Jag har lätt att vara likgiltig.
16. Jag kan slåss.
17. Jag tränade basket i fem år när jag var yngre.
18. Jag och min familj fick motorstopp på autobahn i Frankrike för några år sedan.
19. Jag ändrar mig ofta om olika saker.
20. Jag älskar att shoppa.
21. Jag är otroligt barnslig.
22. Jag har alltid varit väldigt social
23. Jag tycker inte om att prata inför folk jag inte känner
24. Jag trivs mycket bättre med killar än med tjejer.
25. Jag älskar att dansa
26. Jag har väldigt många kompisar men inte lika många nära vänner
27. Jag har föräldrar som läser min blogg dagligen
28. Mina föräldrar skiljde sig när jag var sex
29. Jag röker.
30. Jag är väldigt dålig på att städa
31. Jag tappar lätt bort saker
32. Jag är dålig på att leta
33. Jag har varit ett problembarn
34. Jag biter på naglarna
35. Jag njuter av att raka benen
36. Jag är dålig på att ta tag i saker
37. Jag passar inte alls i uppsatt hår
38. Jag tycker om uppmärksamhet
39. Jag älskar att läsa. Läser minst en bok i veckan.
40. Jag har färgat håret regelbundet sedan jag gick i sexan
41. Jag har haft glasögon sedan jag gick på lågstadiet och linser sedan jag gick på mellanstadiet.
42. Jag älskar att festa
43. Jag tycker om att ligga vaken på nätterna och bara prata
44. Jag gillar att bli bekräftad
45. Jag vill gå ner i vikt.
46. När jag var liten ville jag bli fotograf
47. Min syster har alltid varit min förebild
48. Jag har en prick i registret
49. Jag har provat på de flesta stilar som finns
50. Oj halva igenom, tufft!
51. Jag går nästan aldrig ut genom dörren utan varken halsband eller örhängen
52. Jag har aldrig pengar på mobilen
53. Jag har massor av underbara människor i min omgivning
54. Jag har varit förlovad
56. Jag är ganska svartsjuk..
57. Jag är väldigt känslosam
58. Jag blir lätt sårad
59. Jag kan vara falsk
60. Jag tycker om att skriva noveller
61. Jag har en katt som heter Tudor III
62. Min pojkvän kommer inte från Sverige
63. Jag har aldrig träffat min farfar
64. Jag har hånglat med Arne Weises barnbarn
65. Jag var mobbare när jag gick på högstadiet, men har slutat med det nu.
67. Jag älskar att bada
68. Personkemi är otroligt viktigt för mig
69. Mina favoritserier på TV är DH, OC, Heroes m.m.
70. Jag är ateist.
71. Min syster är min bästa vän
72. Jag längtar tills jag flyttar hemifrån
73. Jag har någorlunda bra betyg
77. Sex är bland det bästa som finns.
78. Jag älskar att bli fotad, men gillar oftast inte resultatet
79. Jag är lite för lättlurad
80. Jag är tvilling
81. Jag älskar korvstroganoff
82. Jag är lite av en perfektionist när det gäller mitt utseende, speciellt ansiktet.
83. Jag har en dildo.
84. Jag är rädd för att bli gammal
85. Jag är rädd för att dö
86. Jag har nästan åkt skateboard på fritiden
87. Jag kan bara sova bra om jag har dunkuddar
88. Jag hatar människor som fjäskar
89. Jag har någorlunda bra självförtroende
90. Jag älskar att leva lyxigt
92. Jag har aldrig ägt ett par vita byxor
93. Jag tycker att Adam Brody är den snyggaste killen på jorden.
94. Jag tycker att skejtarstilen blandat med preppystilen är den snyggaste
95. Jag tycker bättre om att åka buss än tåg
96. Jag gillar att sola. Solarium eller i riktiga solen spelar ingen roll.
97. Jag föredrar soluppgång framför solnedgång
98. Jag älskar att klippa och klistra
99. Jag är stolt för den jag är
100. Jag tycker inte om överraskningar


Karin:

haha aa fast tåget skakade bra det också alltså


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback