♥ Hela dagen i ett kort inlägg

Dålig uppdatering idag...

Hann inte skriva något imorses, hade allt för bråttom.
Skolan idag har väl varit ok. Finns vissa i klassen som jag bara ibland vill strypa, men får försöka lägga band på mig själv. Alla dessa egoistiska människor!

Efter skolan skulle jag jobba, och fick sitta vid världens sämsta dator, därför det inte blev något inlägg därifrån.
Direkt efter skolan åkte jag och Malvina till Knalleland. Tittade på hennes och Robins nya lägenhet som ligger lite bakom Skivhuset. Hehe, respekt! :P
Hon köpte byxor också, och jag tittade på stövlar. Hittade två par, som jag ska köpa... Ett par på Din Sko och ett par på Skopunkten.

Sen efter det åkte jag hem och nu har jag ätit. Nu är det dags för Top Model! :)

Ciao!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback