♥ Hidden Palms wannabe O.C.



Ikväll börjar en ny serie på TV3.


Eftersom att jag bara älskar OC, och detta verkar vara en liknande serie så bestämde jag mig för att se den ikväll.
Kollade runt lite på TV3s hemsida, och tyckte att jag kände igen några namn och ansikten.


Googlade på dem och voila!

  • Huvudrollen spelas av Taylor Handley, vilken är samma person som spelade psychot Oliver i OC i säsong ett. 
  • Sedan var det Michael Cassidy, som under en viss tid spelade Zach, Summers pojkvän i OC. 
  • Amber Heard som spelar den kvinnliga huvudrollen i Hidden Palms, har också varit med i OC. Visserligen bara i ett avsnitt, men ändå...

    Någon mer som ska se det ikväll? Eller blir det Idol?

Anonym:

när började den här? vill också se :p


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback