♥ I skolan

Sitter i skolan just nu.
Känner mig väldigt förkyld och har sovit jättedåligt inatt.
Får jämt ont i nacken när jag är sjuk och det är inget undantag nu.
Hittade inte en enda skön ställning att sova i.

Tur att det var sovmorgon idag då.

Sitter just nu och har arbetsmiljö & säkerhet, men det är rätt så tråkigt så tänkte att jag skulle skriva blogg istället.
Har haft religion idag också, innan lunchen. Relgions-Magnus var inte här så vi hade rektorn som vikarie (!).
Skön snubbe som inte vill bli kallad "fröken".

Efter skolan ska jag ner till stan och träffa Malvina på Pistolero.
Hon ska sätta på tandsmycke. Spännande.

F har åkt till Sthlm idag, kommer hem imorgon igen. Han ska fixa visum inför resan till England.
Håller tummarna att allt går bra.

CIAO!


Lämna dina fotspår här...

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl (valfritt):


Bloggadress:


Tell me now :


Trackback